آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ترس

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ترس

Download New Music Mahan Bahram khan Called Tars On Iran Javan Music

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام ترس

بی تو قد یه ساله هر ثانیه

توی خونه چقد جات خالیه

اون روزا روزای عجیبیه

قاب عکس دوتاییمون سر جاش

شبا حرف میزنم واسه تو یواش

یادته یادته گفتی به یادم باش

من دقیقا تو اوج تنهایی دلم میخواد

بدونم تو این لحظه ها کجایی خدایی

سخته چقدر جدایی

چشمای من دوباره میباره

فایده ای نداره کی تورو واسه من میاره

ترس منم همیشه اینه که این دنیا دیگه

کسی رو مثل تو نبینه

کی بعد تو میتونه

منو به لحظه های خوبمون برگردونه

این خونه بی تو واسه من شبیه یه زندونه و دلمو میلرزونه

وقتی چشمای تو میاد جلو چشم

من با کی پر از احساسه آرامشم

من دقیقا تو اوج تنهایی دلم میخواد

بدونم تو این لحظه ها کجایی خدایی

سخته چقدر جدایی

چشمای من دوباره میباره

فایده ای نداره کی تورو واسه من میاره

ترس منم همیشه اینه که این دنیا دیگه

کسی رو مثل تو نبینه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.